Levertijd, Voorraad en bezorgkosten
Let op : wegens recorddrukte bij PostNL en DPD mogelijke vertraging in de bezorging.
Levertijd en Voorraad
Of een artikel direct uit voorraad leverbaar is of dat er een levertijd op een product zit, kunt u op 2 momenten tijdens het winkelen zien:
Bij het artikel
Ten eerste kunt u bij de meeste artikelen op de detailpagina van het artikel zien of het artikel op voorraad is of indien geen voorraad een levertijd.
Voorbeeld:
In de winkelwagen
Daarnaast kunt u de levertijd terugvinden tijdens het winkelen door uw winkelwagen te bekijken
.
En op 2 momenten na dat u de bestelling hebt geplaatst:
Bevestigingsmail
In de orderbevestiging staat, indien niet voorradig, een levertijd gemeld (uitgezonderd pakketten, hier staat niks bij vermeld)
Mijn Account / bestelling
Als u inlogt op uw account kunt u bij uw bestelling de levertijd per artikel terugvinden. Uw order dient dan wel de status "wordt verwerkt" te hebben.
Heeft u artikelen besteld welke op het moment van bestellen niet direct leverbaar zijn, dan ontvangt u deze zo veel mogelijk in één zending. Wilt u delen van uw bestelling die eerder leverbaar zijn apart ontvangen, laat dit ons dan weten, via e-mail of telefoon. Wij zijn u graag van dienst.
Bezorgkosten
Wilt u weten welk tarief geldt voor uw product? Bij ieder product staan de verzendkosten vermeld.
Paketten < 30 kg
90% van de leveringen worden binnen 24 uur afgeleverd na ontvangst van de betaling. De overige 10% wordt in 2 tot 4 dagen geleverd. Bezorging op maandag tot en met zaterdag. Let wel op de levertijd, deze staat altijd bij het product vermeldt. Pakketten worden met PostNL of DPD verzonden.
Pakketten > 30 kg, puzzelmatten en bokszakken
Levering is op maandag t/m vrijdag door Thijs Transport. Deze artikelen hebben een gemiddelde levertijd van 3 werkdagen. Het is niet mogelijk een dagdeel af te spreken voor levering, in de ochtend van de bezoorging ontvang je een tijdvenster van 3 uur waarin het pakket geleverd kan worden.
Zendingen naar het buitenland kunnen met vertraging geleverd worden.
Indien U niet thuis bent
Indien u niet thuis bent levert Post NL/DPD het af bij uw buren/Post NL punt. Indien het opgegeven adres niet correct blijkt te zijn krijgt u een e-mail met daarin de vraag het adres te controleren en waar nodig te wijzigen. Als het pakket op het Post NL punt niet binnen 7 dagen afgehaald wordt komt deze retour.