Levertijd, Voorraad en bezorgkosten

Levertijd en Voorraad

 

Of een artikel direct uit voorraad leverbaar is of dat er een levertijd op een product zit, kunt u op 2 momenten in het BLAUW tijdens het winkelen zien:

 

Bij het artikel

Ten eerste kunt u bij de meeste artikelen op de detailpagina van het artikel zien of het artikel op voorraad is of indien geen voorraad een levertijd.

In de winkelwagen

Daarnaast kunt u de levertijd terugvinden tijdens het winkelen door uw winkelwagen te bekijken

En op 2 momenten na dat u de bestelling hebt geplaatst:

Bevestigingsmail

In de orderbevestiging staat, indien niet voorradig, een levertijd gemeld (uitgezonderd pakketten, hier staat niks bij vermeld)

Mijn Account / bestelling

Als u inlogt op uw account kunt u bij uw bestelling de levertijd per artikel terugvinden. Uw order dient dan wel de status "wordt verwerkt" te hebben.

 

Heeft u artikelen besteld welke op het moment van bestellen niet direct leverbaar zijn, dan ontvangt u deze zo veel mogelijk in één zending. Wilt u delen van uw bestelling die eerder leverbaar zijn apart ontvangen, laat dit ons dan weten, via e-mail of telefoon. Wij zijn u graag van dienst.

 

Bezorgkosten

 

Wilt u weten welk tarief geldt voor uw product? Bij ieder product staan de verzendkosten vermeld.

 

 

Paketten < 30 kg

90% van de leveringen worden binnen 24 uur afgeleverd na ontvangst van de betaling. De overige 10% wordt in 2 tot 4 dagen geleverd. Bezorging op maandag tot en met zaterdag. Let wel op de levertijd, deze staat altijd bij het product vermeldt. 

Pakketten > 30 kg, puzzelmatten en bokszakken

Levering is op maandag t/m vrijdag door Thijs Transport. Deze artikelen worden binnen 2-3 werkdagen na ontvangst van de betaling geleverd.

Rembourszendingen < 30 kg

98% van de zendingen worden binnen 24 uur afgeleverd. Deze worden op dinsdag tot en met zaterdag aangeboden. U betaalt aan de deur bij levering.

 

Zendingen naar het buitenland kunnen met vertraging geleverd worden. 

 

 

Indien U niet thuis bent

 

Indien u niet thuis bent biedt Post NL het pakket nog 1 keer aan of levert het af bij uw buren/Post NL punt.‏ Indien het opgegeven adres niet correct blijkt te zijn krijgt u een e-mail met daarin de vraag het adres te controleren en waar nodig te wijzigen. Als het pakket op het Post NL punt niet binnen 7 dagen afgehaald wordt komt deze retour.