+31 (0)46 400 0107

Levertijd, Voorraad en bezorgkosten

Levertijd en Voorraad

 

Of een artikel direct uit voorraad leverbaar is of dat er een levertijd op een product zit, kunt u op 3 momenten in het BLAUW tijdens het winkelen zien:

 

Bij het artikel

Ten eerste kunt u bij de meeste artikelen op de detailpagina van het artikel zien of het artikel op voorraad is of indien geen voorraad een levertijd.

In de winkelwagen

Daarnaast kunt u de levertijd terugvinden tijdens het winkelen door uw winkelwagen te bekijken

Mijn Account / bestelling

Als u inlogt op uw account kunt u bij uw bestelling de levertijd per artikel terugvinden. Uw order dient dan wel de status "wordt verwerkt" te hebben.

 

Heeft u artikelen besteld welke op het moment van bestellen niet direct leverbaar zijn, dan ontvangt u deze zo veel mogelijk in één zending. Wilt u delen van uw bestelling die eerder leverbaar zijn - apart ontvangen, laat dit ons dan weten, via e-mail of telefoon. Wij zijn u graag van dienst.

 

Bezorgkosten

 

Wilt u weten welk tarief geldt voor uw product? Bij ieder product staan de verzendkosten vermeld.

 

 

Paketten < 30 kg

90% van de leveringen worden binnen 24 uur afgeleverd na ontvangst van de betaling. De overige 10% wordt in 2 tot 4 dagen geleverd. Bezorging op dinsdag tot en met zaterdag.

Pakketten > 30 kg, puzzelmatten en bokszakken

Levering is op maandag t/m vrijdag door Thijs Transport. Deze artikelen worden binnen 2-3 werkdagen na ontvangst van de betaling geleverd.

Rembourszendingen < 30 kg

98% van de zendingen worden binnen 24 uur afgeleverd. Deze worden op dinsdag tot en met zaterdag aangeboden. U betaalt aan de deur bij levering.

Rembourszendingen >30 kg

Deze worden op maandag tot en met vrijdag aangeboden. U betaalt aan de deur bij levering.

 

Zendingen naar het buitenland kunnen met vertraging geleverd worden. 

 

 

Indien U niet thuis bent

 

Indien u niet thuis bent biedt Post NL het pakket nog twee keer aan of levert het af bij uw buren.‏ Indien het opgegeven adres niet correct blijkt te zijn krijgt u een e-mail met daarin de vraag het adres te controleren en waar nodig te wijzigen. Na de derde afleverpogingen komt het pakket retour naar ons of wordt het bij een afhaalpunt geleverd.